Samenwerking is de sleutel tot succes, een ontwerp moet een ‘team effort’ zijn.
Het is mijn doel om vanuit een gestructureerde manier van werken vanuit vertrouwen en rust te bouwen aan een gestroomlijnd interieurproces.
Mijn methode is perfect voor bewuste organisaties in de zakelijke dienstverlening- en de zorg die hun merkidentiteit naar een hoger niveau willen tillen.
Het gevolg is een totaalontwerp, waarmee je je echt verbindt met je doelgroep in een omgeving waar welzijn voorop staat. Want het interieur is meer dan alleen de inrichting, we bouwen ook echt mee aan jouw merk.

MASTERPLAN
INTERIEUR
Het ontwikkelen van een masterplan interieur voor nieuwbouw of bestaande bouw schetst de kaders en legt de integrale visie op het interieur vast in een Toolbox waarmee de opdrachtgever en de architect voor verdere ontwerp-uitwerking van het gebouw kan worden ingezet. Het ontwikkelen van een masterplan interieur voor nieuwbouw of bestaande bouw schetst de kaders en legt de integrale visie op het interieur vast in een Toolbox waarmee de opdrachtgever en de architect voor verdere ontwerp-uitwerking van het gebouw kan worden ingezet.
WERKPLEK CONCEPT & ONTWERP
De behoefte aan flexibel werken is nog nooit zo groot geweest. Maar waar begin je in het snel veranderende kantoorlandschap? Laat mij, met mijn jarenlange proceservaring en waardevol netwerk binnen de projectinrichting, je de weg leiden. Op basis van jouw vraagstuk bepalen we een passende huisvestingsstrategie en verzorgen we de uitvoering. Met mega tevreden eindgebruikers tot gevolg!


ADVIES & ONTWERPDIENSTEN
Het vertrekpunt is het fundament, omdat geen organisatie of locatie hetzelfde is. Vanuit een sterke basis bouwen we met een heldere visie aan een duurzaam ontwerp voor de lange termijn. De informatie die hieruit voorkomt is relevant en draagt bij aan groei in alle fases van de customer/patiënt journey: voor het verhogen van het werkgeluk en patiëntbeleving, tot het verhogen van meer productie op de lange termijn.
POSTIONERING & INTERIEURVISIE
Door te investeren in jouw identiteitsdesign onderscheid je jouw organisatie van de massa. Misschien moet je bij jouw identiteit denken aan je huisstijl. Of misschien aan je website of je communicatie. Maar een sterke identiteit is een optelsom van consistente acties die je doelgroep echt aanspreekt. Met mijn persoonlijke aanpak spelen we in op de verlangens, waarden en behoeften van jouw doelgroep.
Vanuit een sterke basis bouwen we met jouw visie & missie aan echte verbinding, echte communicatie en echte impact. Van 13-in-een-dozijn naar je organisatie zuiver en aantrekkelijk op de kaart zetten. Want dat is waar het goud ligt.
